esmaspäev, 28. aprill 2014

Tuult tiibadesse, sõbrad abituriendid!

Tuult tiibadesse! [AndreasT]
Esmaspäeval, 28. aprillil, toimus 39. lennu õpilaste ärasaatmine ehk nn tutipäev, aulas saadeti abituriendid iseseisvasse ellu ühtlasi nii rõõmsameelse kui ka nukra lõpukellaga.

Abituriendid riietasid tutipäeval endid, nagu ikka tavaks, lapselikult ning kogu koolipäev oli nii kaasõpilaste kui õpetajate poolt korraldatud nii, et lõpetajad saaksid võimalikult lustlikult oma viimast ametlikku koolipäeva nautida. Näiteks oli raamatukogu esine ala kujundatud mängunurgaks, kus sai lisaks lauajalgpallile ja lauahokile ka näiteks Twisteri mängu mängida. Kolmanda tunni ajal toimus aga suur veesõda: sööklast toodi ämbrite kaupa vett ning pärast seda "kasteti" üksteist mõnuga.

Neljanda tunni ajal toimunud lõpukell algas 12. klasside õpilaste aplausi saatel saali saabumisega. Seejärel esitasid esimeste klasside lapsed neile paar traditsioonilist lugu, nagu näiteks „Põdral maja metsa sees“ ja „Juba linnukesed“, mida lõpetajad innukalt ka kaasa laulsid. Pärast lõbusaid laule tegid kõik peolised koos aeroobikat, et neil hiljem tulevikus kõik liigesed terved püsiksid. Igale lõpetajale anti meeneks ka kinkepakk.

Abiturendid said enne lõpukella koos veel ühe naeru [AndreasT]

Meenutati koos möödunud aegu, vaadates pilte veedetud aastatest meie koolimajas. Üheks vahvaks ühiseks tegevuseks oli ka limbo, mida viisid läbi 11.R klassi tüdrukud. Ürituse lõpetuseks esitasid 11. klasside õpilased Mari Pokineni loo „Sõpradele“ ning seejärel lahkusid abiturendid lõpukella saatel. Ees on ootamas eksamid ja suur maailm.

Sõbrad tulge ja istume maha, 
mul on vein ja ilmatum aeg 
sellel hetkel just teiega tahan 
olla koos ja teha üks naer 

Leidkem aega, et kohale tulla 
pole tarvis teil pruukida suud 
võime lihtsalt üksteise jaoks olla
Kui on öö, näiteks vaatame kuud

Sest nüüd ma tean, et iga päev 
võin käe teil anda ma 
Sest te olete siin, olete siin  ja mina olen ka 
 Ja mina olen ka 

Mul on alati olnud üks komme: 
igatseda, kui ma teid ei näe 
Ja kui mitte täna, siis homme 
küsin kindlalt, et kuidas teil läeb 

Olen teie jaoks siis, kui on vaja
Ja kui pole, olen ikkagi 
Mul on kaks kätt, olen kallistaja 
Ja mu laul kõlab lõpuni 

Sest nüüd ma tean, et iga päev 
võin käe teil anda ma 
Sest te olete siin, olete siin ja mina teie ka 

Ja nüüd ma tean, et iga päev 
võime kokku kuuluda 
Teil on mulle käsi, mulle käsi ja minul teile ka 
Ja minul teile ka

 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar